Watch us on YouTube Follow us on Facebook
Presentations
Awards

Voltree Power Forges New Connections in Italy

11 August 2009 — Boston, Massachusetts — Christopher Love ringrazia il Dott. Sandro Banella e CrediUmbria per aver consentito la sua accoglienza e per la possibilità di sviluppare anche in Italia i suoi programmi di ricerca con particolare riguardo al progetto ENJOIL progetto proposto con alcune aziende Umbre ed il CNR-Consiglio Nazionale delle Ricerche.

“In relazione agli studi proposti nella sensoristica, ho potuto con questa esperienza in Italia, avvenuta in Maggio e nell’attuale soggiorno, confrontarmi, con le imprese partner di ENJOIL per programmare i futuri passaggi operativi del progetto, ed inoltre incontrare Istituzioni ed Enti come altri possibili interlocutori della mia idea. Per tutto questo ringrazio lei Illustre presidente Banella e la Banca che Ella rappresenta”. — C.J. Love

Maggiori Informazioni sono disponibili sul ns. sito www.voltreepower.com.

Versione Inglese:
Christopher Love thanks Dott. Sandro Banella and CrediUmbria for sponsoring the development of his Italian research projects, in particular the work relating to the ENJOIL project with Umbria’s microfirms and the National Research Council of Italy.

“In relation to the proposed sensor study, I had the opportunity to travel to Italy in May and August 2009 to program future action with the partners of the ENJOIL project. Furthermore, I met with local and regional authorities to propose my sensor ideas for other possible projects in the area. For all of these opportunities, I thank President Banella and CrediUmbria.”

If you would like more information about Voltree Power’s technology and how we can work with you, send an email to questions@voltreepower.com.

Voltree Power offices and manufacturing facility are based in Canton, Massachusetts U.S.A.

www.voltreepower.com
Voltree Power LLC